Aromamarketing to pojęcie, które jeszcze przed kilkunastu laty mało komu było znane. Obecnie robi on prawdziwą furorę, będąc doskonałym czynnikiem przyciągającym klientów. Aromamarketing polega na rozprzestrzenianiu na dużych powierzchniach sklepów, restauracji i firm, określonego zapachu, który jest wabikiem klientów. Udowodniono bowiem, że ludzie znacznie chętniej i dłużej przebywają w miejscach, których zapach im odpowiada. A dłuższe przebywanie na przykład w sklepie, skłania do dokładnego obejrzenia produktów, a często też do dokonania zakupów.
Jak zapewnić odpowiedni zapach w pomieszczeniu
Do równomiernego rozprowadzenia zapachu na znacznej powierzchni budynku służą specjalistyczne urządzenia z serii Magicus Fragrance. Dzięki funkcji delikatnego nawiewu rozprowadzają one w pomieszczeniu wybrany zapach, który został wcześniej zamieszczony w ich środku. Zapach pozostaje wyborem klienta, który sam zdecyduje, jaki najlepiej będzie korespondował w profilem działalności firmy. Samo urządzenie posiada ponadto bardzo estetyczny design.